طب سنتي طب سنتي .

طب سنتي

آيا روغن آرگان براي پوست هاي چرب مفيد است؟

روغن آرگان براي پوست هاي چرب مناسب است؟ آيا مي توان روغن آرگان را براي پوست هاي چرب هم استفاده كرد؟ اصلا روغن آرگان براي چه پوست هايي مي تواند مفيد باشد؟ و افراد با چه نوع پوست هايي بايد از مصرف آن صرفه نظر كنند؟

روغن آرگان مي تواند لطافت، شادابي و جذابيت پوست را تا حد زيادي افزايش دهد. تناژ پوستي از لحاظ چربي در بين افراد وجود دارد. پوست ها را طبق چربي بر چند نوع دسته بندي مي كنند.

روغن آرگان براي پوست هاي چرب مي تواند فوايد زيادي به همراه داشته باشد. اما نكته ي مهمي كه وجود دارد، نحوه ي استفاده از آن است.

به طور كلي بايد سعي كنيد در استفاده از انواع محصولات براي پوست و موي خود، چربي پوست را كنترل نماييد.

تمام افراد با تناژهاي مختلف پوستي مي توانند از روغن آرگان استفاده نمايند به شرطي كه با شيوه ي مصرف مناسب آن آشنا باشند. 

مزيت هاي روغن آرگان براي پوست هاي چرب

روغن آرگان براي پوست هاي چرب مي تواند فوايد زيادي به همراه داشته باشد. به صورت كلي مي توانيد از روغن آرگان براي زيباتر ساختن پوست صورت و بدن استفاده نماييد. اما حتما بايد توجه داشته باشيد كه روغن آرگان را در چه زماني، از چه نوعي و با چه ميزان حجم مصرف كنيد. اگر اين سه نكته را رعايت نماييد، مي توانيد از مزيت هاي بسيار زياد روغن آرگان بهره مند شويد.

روغن آرگان براي پوست هاي چرب مي توانيد خاصيت كنترل كنندگي چربي را هم داشته باشد. در حقيقت اگر پوست شما چرب است، بايد سعي كنيد روغن آرگان را در حجم كم مصرف نماييد. اگر حجم مصرفي روغن آرگان شما كم باشد و در فواصل زماني زياد آن را براي پوست چرب خود بكار ببريد، قطعا از نتيجه ي بدست آمده شگفت زده خواهيد شد.

برخلاف تصور عموم مردم، روغن آرگان براي پوست هاي چرب مضر نيست. علت فوايد روغن آرگان حتي براي پوست هاي چرب مربوط به جذب سريع آن است. اين امر يعني چندين ثانيه تا چندين دقيقه پس از ماساژ روغن آرگان بر انواع پوست ها، متوجه محو شدن روغن آرگان و جذب آن در بافت داخلي پوست خواهيد شد.

جذب سريع يك ويژگي بسيار مفيد براي روغن آرگان است كه باعث شده در سراسر دنيا به عنوان يكي از محبوب ترين روغن هاي گياهي شناخته شده و به پرفروش ترين محصول در مراكز ارائه دهنده كالاهاي بهداشتي و آرايشي تبديل گردد.  


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۰:۵۳ توسط:مرتضي موضوع: نظرات (0)

بهترين راه هاي شناخت روغن آرگان اصل

راه هاي شناخت روغن آرگان اصل مي توانند راهنماي مناسبي براي تمام كساني باشد كه مي خواهند از مزيت هاي اين روغن بهره مند شوند. در حال حاضر مردم بيشتر به سمت خريد محصولات طبيعي و ارگانيك پيش مي روند.

روغن هاي گياهي و به خصوص روغن آرگان جزو محبوب ترين محصول هاي موجود در فروشگاه هاي زيبايي به حساب مي آيند. اما از آن جا كه استقبال زيادي براي تهيه اين نوع از محصولات ايجاد شده است، ردپاي سودجويي در اين صنف به گوش مي رسد. كلاهبرداران به جاي روغن آرگان خالص، مواد شيميايي را به آن اضافه مي كنند و به قيمت به فروش مي رسانند.

راه هاي شناخت روغن آرگان اصل هم براي مصارف روزانه در خانه و هم براي توليد كنندگان بزرگ در زمينه محصولات آرايشي و بهداشتي، مي تواند موضوع مهمي باشد. تمام مصرف كنندگان اين رون به دنبال رسيدن به مزاياي آن براي سلامتي پوست و موي خود هستند. اما در صورت خريد و استفاده از روغن آرگان ناخالص نه تنها هيچ سودي به آن ها نخواهد رسيد بلكه، به دليل وجود مواد شيميايي ناخالص حتي ممكن است ضررهايي را هم به همراه داشته باشد.

در ادامه ي من بيشتر با اهميت بررسي راه هاي شناخت روغن آرگان اصل آشنا خواهيد شد. 

اهميت آشنايي با راه هاي شناخت روغن آرگان اصل

آيا تا به حال متوجه ناخالص و تقلبي بودن روغن آرگان خريداري شده خود شده ايد؟ آيا مي دانيد راه هاي شناخت روغن آرگان اصل چه چيزهايي هستند؟

خريد روغن آرگان ناخالص حداقل يكبار براي تمام مردم اتفاق افتاده است. متاسفانه بسياري از افراد بدون كسب اطلاعات دقيق در مورد راه هاي شناخت روغن آرگان اصل به خريد آن اقدام مي كنند. اهميت و تاثير آشنايي با اين روش هاي تشخيص باعث مي شود كه به راحتي بتوانيد نوع اصل را انتخاب نموده و از مزيت ها و فوايد آن بهره مند شويد.

روغن آرگان يا همان طلاي زرد بايد خالص باشد تا بتواند موهاي درخشان و بدون شوره و همچنين پوست صاف و لطيف را براي شما ايجاد كند. در حقيقت يكي از مهم ترين ملاك ها و راه هاي شناخت روغن آرگان اصل مي تواند مربوط به رنگ اين محصول باشد.

در واقع زماني كه قصد خريد روغن آرگان داريد بايد حتما رنگ آن را بررسي نماييد. روغن آرگان ملك بايو خالص و اصل را مي توانيد از بخش فروشگاه و به صورت اينترنتي تهيه كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۴:۳۹ توسط:مرتضي موضوع: نظرات (0)